روش ساخت موی فانتزی برای کودکان با روبان
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 7raindrops و آدرس 7raindrops.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





موهای فانتزی یکی از آن دسته موارد تزیینی است که در بین کودکان طرفدار و علاقمندان بسیار دارد . کودکان از بازی با ماسک و صورتک ها لذت می برند . موهای فانتزی هم بخاطر تفاوتی که در ظاهر کودک ایجاد می کند مورد علاقه ی اوست . اگر بخواهید برای ایفای نقش یک کودک در یک نمایشنامه موهای فانتزی فر بسازید روبان های رنگی گزینه ی مناسبی هستند . در ادامه مطلب روش ساده ی ساخت موهای فانتزی با روبان را دنبال کنید .

 

 

 

برای ساخت موی فر فانتزی با روبان ابتدا یک بادکنک را به اندازه ی سر کودک باد کنید .روی بادکنک را پلاستیک بکشید و سطح روی پلاستیک تا جایی که فکر می کنید برای قرار گرفتن در سر کودک مناسب است با چسب های کاغذی پهن به صورت کامل بپوشانید .

آموزش ساخت موهای فانتزی

پس از پوشش کامل با چسب کاغذی پلاستیک را از بادکنک جدا کرده و اضافه های پلاستیک را چسب ها را قیچی کنید .

آموزش ساخت موهای فانتزی (1)

از هر رنگی که دوست دارید روبان انتخاب کنید . بهتر است مناسب با شخصیت قصه ی نمایشنامه یا نقشی که کودک قصد ایفای آن را دارد رنگ روبان ها را انتخاب کنید . مثلا اگر کودک دوست دارد که یک دلقک باشد بهتر است از روبان های با رنگ گرم استفاده شود . روبان ها را دور دهان باز قیچی بپیچید و قیچی را به ارامی بکشید تا روبان فر بخورد . طول روبان بسته به اندازه ی کوتاهی یا بلندی مویی دارد که شما دوست دارید داشته باشید . روبان های فر خورده را با چسب کاغذی باریک تری از قسمت لبه ها به طرف وسط روی هم بچسبانید .

آموزش ساخت موهای فانتزی (2)

بعد از این که کار چسباندن روبان ها به کلاه پلاستیکی تمام شد روبان ها را به چند برش کوچک تر تبدیل کنید تا موهای روبانی فرخوردگی بیشتری را از خود به نمایش بگذارند .

آموزش ساخت موهای فانتزی (3)

این موهای فانتزی را روی سر کودک بگذارید و برای نگهداشتن بهتر آن هنگام بازی کردن کودک از یک تکه کش باریک که زیر گردن تعبیه می شود استفاده کنید .

آموزش ساخت موهای فانتزی (4)

امیدوارم از تماشای این پست لذت برده باشید .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:کار دستی,عروسک سازی,هنر دستی,آموزش خیاطی, ] [ 19:24 ] [ باران ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 442
بازدید کل : 45329
تعداد مطالب : 268
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1